Autor FvF
De obicei Satanistul simte nevoia de socializare si schimb de experienta. Nu cunosc vre-un Satanist care sa fi ramas solitar tot timpul. Exista multe avantaje cand se lucreaza cu un grup. ^In primul rand, energia ritualului creste imens cand lucreaza mai multi oameni. Exista un schimb si un transfer de energie vitala pentru scopul ritualului. ^In al doilea rand, este o sansa buna de a ^invata, de a primi sau oferi ajutor. Si ^in al treilea rand, este o oportunitate buna pentru ritualuri de grup si sarbatori.Pentru o astfel de ocazie, Satanistul este nevoit fie sa creeze un nou grup fie sa intre in altul. Un astfel de grup este numit traditional Coven (sau Grotto) si este mai mult un grup pentru a practica ritualuri, pentru a tine sarbatori si ospaturi sau pentru a ^invata despre Satanism dar rolul acestuia poate merge mai departe pana la rolul de familie (spirituala).
Coven este ^in original un cuvant medieval Scotian si initial ^insemna 'a ^intruni' sau 'a asambla', ^in loc de a fi numele pentru un grup organizat. Provine din cuvantul Latin 'convenire' care ^inseamna a se strange sau a se ^intruni. Astfel a fost folosit ca 'to coven' (^in limba engleza, a se ^intruni) ca referire la ^intalnirile vrajitoarelor. Prima folosire a sa ca referire la un grup de vrajitoare a fost folosita de Isobel Gowdie care a fost judecata ^in 1662. Cuvantul a ramas ^in mare parte nefolosit ^in Engleza pana ^in anul 1921 cand Margaret Murray a promovat ideea de grupuri organizate de vrajitoare numite covenuri..
Astfel de exemple a Covenurilor apar peste tot ^in Europa, cand povestile ne spun de Vrajitoare ^intalnindu-se ^in paduri si pesteri ^in secret pentru a preda si a practica la festivitatile lor 'diabolice'.
Desi nu mai este cazul ^in ziua de astazi, unii, ba ^indraznesc sa spun ca majoritatea covenurilor ^inca se ^intalnesc ^in paduri si pesteri, din motiv ca acestia vor sa fie ^in natura. ^Insa, ^in ziua de astazi acestia se pot ^intalni ^in propriile case fara frica de a fi acuzati de ceva ilegal.
Structura unui coven a fost schimbata doar foarte putin. ^In majoritatea cazurilor, precum ^in familiile traditionale, covenul a ramas la fel.
Scopul a ramas de asemenea neschimbat iar aici sunt nevoit sa explic clar. Un coven nu trebuie confundat cu un club ^in care cineva intra si iese oricand doreste. Nu este un grup de prieteni, unde cineva poate gasi oameni cu aceleasi interese pentru a se distra. Un coven trebuie sa fie ca o a doua familie, deoarece una din scopurile principale ale unui Coven este de a ajuta membrii sa creasca spiritual dar si de a-i ajuta ^in orice fel de problema. Este un loc pentru oameni sinceri, care se respecta care au ^incredere unii ^in altii, deoarece fara respect si ^incredere nu se poate face munca adevarata de grup.
Este privat deoarece implica vietile altora. Cei care lucreaza cu un coven trebuie sa se deschida ^in fata celorlalti pentru ca ei sa stie cu cine au de a face. ^Intr-un Coven nu exista oameni mai importanti decat altii. Toata lumea este egala, si chiar si cel mai experimentat trebuie sa respecte pe cel mai putin experimentat, deoarece este ceva de ^invatat de la fiecare. Din acest motiv, nu orice este acceptat ^intr-un coven. Mai ^intai individul trebuie sa fie cunoscut, sa fie respectat si de ^incredere, iar reciproca sa fie valabila. Membrii covenului trebuie sa-i cunoasca intentiile si credintele, fiindca pe parcurs se pot descoperi lucruri nepotrivite despre individ care sa-i faca sa regrete ca l-au acceptat ^in coven.
Din propria experienta cu un Coven, pot spune ca este o datorie imensa de a conduce un coven. Cum spuneam, selectia membrilor trebuie facuta cu grija. Nu oricine este potrivit pentru coven. Unii au credinte diferite iar asta nu va ajuta daca practicile se rezuma la ritualuri complexe precum studiul de grup sau magie (desi ceremoniile sunt mai usor de tinut ^in astfel de conditii). Desi unele covenuri accepta diferente de credinte, toata lumea trebuie sa aiba aceleasi intentii ^in practica din coven.
Un alt motiv pentru care este greu de organizat un coven se datoreaza rangurilor oferite fiecarui membru. ^In trecut, existau sarcini fizice cat si spirituale pentru fiecare membru pentru a ^inainta ^in rang. Astazi este probabil putin mai usor. Totusi, nu este atat de usor cum pare.
Nici macar simpla initiere ^intr-un coven nu este usoara, deoarece individul trebuie sa ^inteleaga exact scopul covenului, drepturile si obligatiile pe care le are fiecare membru indiferent de rang. Poate dura ani pana gasesti covenul potrivit. Poti ^intelege asta mai bine daca ai avut un "mentor" care te-a ajutat. ^In majoritatea cazurilor oamenii ajung sa aiba credinte si sentimente diferite fata de mentorii lor, deoarece astfel ajung sa ^invete din practica.
Cu totii suntem diferiti iar credintele noastre pot diferi, chiar daca veneram acelasi Zeu. Unii depasesc ^invataturile mentorilor. Acelasi caz poate fi si cu un coven, desi scopul unui coven este mai degraba practic decat teoretic.
Un Coven Demonolatric este compus din trei grupuri de oameni. Aceia care sunt studenti/initiati, aceia care sunt adepti si aceia din Preotime. Fiecare membru are propriile sarcini, drepturi si obligatii conform rangului sau. ^Incepand cu Studentul, sarcina sa este aceea de a ^invata bazele Demonolatriei. Dupa Student vine Initiatul care, uneori, poate ajuta Studentul. Acesta este initiat oficial ^in coven si este dedicat unui Demon patron. A depasit toate clasele necesare si cunoaste ritualurile de baza si le practica. Odata initiat acesta devine Ucenic. El poate ajuta Initiatii si Studentii. Este luat sub aripa unui Adept sau al unui membru din Preotime pentru a-si descoperi talentele si a le folosi ^in ritual. ^Incepe sa ^isi creeze singur ritualurile si ^incepe sa cunoasca ritualuri mai complexe. Este botezat. Urmatorul rang este Adeptul. Aceasta persoana cunoaste destule pentru a-i ghida pe cei care ^inca ^invata. Este potrivit pentru a deveni Preot Asistent. Dupa rangul de Adept vine Rangul de Preot Asistent. Acestia ^ii ajuta pe preoti ^in ritual. Are autoritatea de a-i ^indruma pe altii ^in ritualuri de baza si poate face initieri ^intr-o mica masura. Ultimul rang este acela de Preot ^Inalt. S.Connolly ne spune ^in cartea sa "Complete Book of Demonolatry" ca pentru a deveni Preot trebuie sa te tragi dintr-o familie de Demonolatri. Desi acesta nu este si cazul ^in Satanism, ^in Demonolatrie pare a fi singura cale. Preotul ghideaza toti membrii ^in treburi spirituale, este prezent la toate ritualurile desi uneori poate lasa Preotul Asistent sa preia conducerea ^in timpul unor ritualuri si initieri. Preotii sunt singurii care au dreptul de a tine initieri ^in masa, botezuri, nunti si ^inmormantari.
Parcurgand acesti pasi poti avea un Coven bine organizat.
Sunt doua ^intrebari care vin des ^in legatura cu acest subiect. Prima este cati oameni pot fi ^intr-un Coven. Numarul membrilor ^intr-un coven variaza. Cel mai comun se spune ca este treisprezece, dupa cum Isobel Gowdie din Auldearne ^in marturia sa declara ca "sunt treisprezece persoane ^in fiecare coven". Asta este aprobata si de Alexander Keiler care spune ca vrajitoarele se ^intalnesc ^in covenuri de treisprezece persoane si nu mai mult. Multe surse sugereaza acelasi lucru.Desi nu este o regula, dupa cum am ^inteles ^in coven pot fi un minimum de trei persoane si un maximum de paisprezece. Motivul, presupun, este ca avand prea multi membrii ar fi o sarcina prea grea pentru Preot. Cealalta ^intrebare este "ce se ^intampla daca vrei sa parasesti covenul?". Istorici precum Summer ne spun ca ^in trecut vrajitoarele nu aveau voie sa paraseasca covenul, iar daca asta intentionau, erau rapid descoperite deoarece covenul avea multi spioni. Asta probabil din cauza discretiei pe care trebuia sa o pastreze pentru a nu fi descoperiti. Summers ne spune din nou de un Juramant Solemn pe care vrajitoarele trebuia sa-l faca pentru a nu parasi niciodata covenul. Acesta cred ca se refera la Juramantul Initierii pe care individul ^il face cu Satan sau cu Demonul patron al Covenului.
Acelasi lucru apare ^in cartea "Demonolatry" a lui Remy care declara ca daca o vrajitoare doreste sa paraseasca covenul, este vanata de ceilalti membri si batuta, uneori, pana la moarte.Acestea sunt contrazise ^in schimb de S.Connolly care ^in cartea sa "Complete book of Demonolatry" spune ca membrii pot parasi oricand Covenul fara a se teme. Grimoire-uri precum Willits au Delaney contin ritualuri ^in care un membru este exclus oficial din Coven. Acesta cred ca este cazul normal ^in ziua de astazi, deoarece nu avem de ce sa ne ferim daca Covenul este descoperit.
(COVENUL VRaJITOARELOR - DE HANS BALDUNG GRIEN, 1508)
Reference: lilith-dark-moon.blogspot.com